Вікі Dawn of War
Advertisement

Тартар (Tartarus) — планета під контролем Імперіуму, на яку відбулося вторгнення орків.

Столиця Тартару — Магна Бонум.[1]

Історія[]

Відомо, що Тартар пережив кілька чорних хрестових походів під проводом жахливих чемпіонів Хаосу.[2]

Вторгнення орків[]

Коли варбос Оркамунгус побажав розпочати війну на новій планеті, слуги Хаосу запропонували йому Тартар. Чаклун Сіндрі пообіцяв орку, що той битиметься з наймогутнішими воїнами Імперіумукосмодесантниками.[2]

Під час вторгнення орків на Тартар, на планеті розташовувався 37-й полк Імперської Гвардії під керівництвом полковника Брома. Під час захисту космопорту від натиску орків, на планету висадилися сили космодесанту — третьої роти ордену Кривавих Воронів під проводом капітана Габрієля Ангелоса. Ангелос доручив всім кораблям Кривавих Воронів ініціювати евакуацію цивільних.[3] Космодесантники зупинили основний наступ орків у цій локації. Убезпечивши порт, Ангелос доручив командуючому 37-го полка, полковнику Брому, захищати місто.[3]

Ситуація на планеті була дуже скрутною. Основна частина сил орків ще не брала участі у бойових діях. Вони збиралися у дикій місцевості, бажаючи зібрати достатню кількість бійців, щоб хвилею задавити імперські сили.[4] Космодесантникам вдалося знищити декілька передових баз орків і вбити багатьох їх лідерів, тому вони розраховували на коротку відстрочку у нападі орків в цьому регіоні.[5]

Імперський флот за допомогою бойової баржі Кривавих Воронів, «Літанія Люті»‎, відновив нестійкий контроль над космічним простором навколо планети. Однак кількість військ і припасів орків, які дісталися планети, значно перевищував їх початкові оцінки. Загроза орків поширилася на малонаселені території планети. Цивільне населення масово тікало до міст, де вони сподівалися, що більша концентрація Імперської Гвардії зможе їх захистити.[5]

Орки напали зненацька на Магна Бонум і заполонили столицю.[3] Космодесантники успішно відвоювали місто, проте, полки Імперської гвардії, що наглядали за містом, були розгромлені, і не могли бути оснащені у найближчі 24 години. Орки мали поновити свої атаки набагато раніше.[6] Тим не менш, космодесантникам вдалося знайти і знищити варбоса орків і всю його базу.[2] Орків було відкинуто, проте все ще існувала загроза, що вони захоплять кілька великих населених пунктів і зможуть зібратися у достатньо велику силу, щоб здолати імперські війська на Тартарі.[7]

Наближення варп-шторму[]

Інквізитор Мордекай Тот, що прибув на планету, приніс новину, що до Тартара наближається варп-шторм, який через три дні може замкнути їх на Тартарі як на місяць, так і на сторіччя. Криваві Ворони надали свій транспорт, щоб посприяти евакуації, проте сили космодесантників планували використати ці три дні, щоб врегулювати свої справи і задовольнити свої підозри, щодо виявлення на планеті сил Хаосу.[8]

За наказом інквізитора Тота жителі Тартару почали масовий вихід з планети. Відповідно до звітів, по планеті розповсюдилася істерія, оскільки населення здійснювало паломництво до двох головних космопортів. Конвої з транспортними засобами та цивільними пішоходами піддавалися нападам сил орків. Розтягнута імперська гвардія ледве підтримувала порядок у великих населених пунктах, жертвуючи своїми життями достатньо довго, щоб стримати зелений приплив орків.[9]

  1. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3
  2. 2,0 2,1 2,2 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4
  4. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 2 Intro
  5. 5,0 5,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3 Intro
  8. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5
Advertisement