Вікі Dawn of War
Advertisement

Сіндрі (Sindri) — чаклун Хаосу, що організував вторгнення на Тартар.

Відомо, що Сіндрі, дізнавшись, що орк на ім'я Оркамунгус хоче почати війну на новій планеті, запропонував йому Тартар. Чаклун пообіцяв, що Оркамунгус зможе битися з наймогутнішими воїнами Імперіуму, космодесантниками. Також Оркамунгус отримав від хаоситів зброю і імперські танки.[1]

Коли вторгнення орків на Тартар почалось, на планету прибула третя рота Кривавих Воронів, яка вступила з ними в бій.[2]

Коли космодесантники зачистили від орків долину на південь від Магна Бонуму, Сіндрі таємно навідався до їх бібліарія Ісадора.[3]

Після цього Сіндрі разом з лордом Бейлом передали оркам останню партію зброї і зустрілися з Оркамунгусом. Коли орки доповіли своєму босу, що все готово, Сіндрі нагадав орку, що вони дотрималися своєї частини угоди, і попросив Оркамунгуса, щоб той дотримався своєї частини і відволікав імперців від діяльності хаоситів на Тартарі. Оркамунгус відповів Сіндрі, що не дозволить хаоситам наказувати йому, але додав, що знищить імперців.[4]

Бейл був невдоволений тим, що їм доводиться догоджати оркам. Сіндрі запевнив його, що орки для них лише ефективний засіб для досягнення цілей, і що вони отримають те, заради чого прибули сюди, і зникнуть звідси раніше, ніж орки покінчать з імперцями і обернуться проти них.[1]

Після того як Криваві Ворони знищили Оркамунгуса, вони знайшли вівтар, де слуги Хаосу приносили в жертву гвардійців, і бібліарій Ісадор припустив, що цей вівтар є маркером, точкою маршруту на мапі, яка веде в інше місце. Капітан Ангелос дав Ісадору годину, щоб дослідити вівтар, задокументувати все, як це було прийнято за їх традицією, а потім спалити вівтар, щоб його пляма не заразила їх усіх. На заперечення бібліарія, що тут можна багато чого дізнатися, капітан відповів, що Хаос не вчить, а вводить в оману і зраджує, і дізнатися тут можна лише про те, куди їм рухатися далі. Після того як Габрієль пішов, до Ісадора знов таємно навідалався Сіндрі. Чаклун посміявся над тим, що Ісадор вивів з ладу власні транспортники і переховував артефакти, незважаючи на добрі настанови капітана. Ісадор відповів чаклуну, що Габрієль не розуміє наскільки це важливо. Бібліарій пообіцяв, що як тільки він знайде, що шукає чаклун, то використає це проти нього во славу Імператора і братів Ісадора. Чаклун відповів йому, щоб раз Ісадор хоче завдати йому потужний удар, він чекатиме на нього на горі Корат.[5]

На горі Корат завдяки знайденому маркеру космодесантники виявили, що вони шукають свого роду ключ, що знаходився у руїнах міста Сент-Ллувр Марр.[6]

Коли Криваві Янголи наблизилися до міста, лорд Бейл звинуватив Сіндрі, що через нього вони втратили Ключ. У відповідь чаклун попросив його мати віру і терпіння, а також нагадав йому бути готовим вирушати, коли Сіндрі йому скаже.[7]

  1. 1,0 1,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4
  2. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 1
  3. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 2
  4. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3
  5. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5
  6. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 7 Intro
  7. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 7
Advertisement