Вікі Dawn of War
Advertisement

Орки (Orks) — найрозповсюдженіша та войовнича раса чужинців у закривавленій галактиці 41-го тисячоліття.

Орки живуть лише одним — війною. Вони постійно б'ються з усім, що стає у них на шляху, навіть якщо це інші орки. Насправді, єдине, що не дає оркам об’єднатися і покінчити з цією галактикою, це їхня нездатність ладнати між собою. Якби вони організувалися та об’єдналися, вони б швидко побороли та знищили всіх, хто їм протистоїть.[1]

Звичайний орк — це мускулистий, незграбний монстр, здатний розірвати людину голими руками. Їх пошарпана в бою зелена шкіра міцна і дуже стійка до болю. В бою вони можуть перетворити навіть самий звичайний предмет на смертоносне знаряддя для вбивства. Орки — не найрозумніші істоти в галактиці, але в них є певна тваринна хитрість, яка може застати зненацька самовпевненого командира. Одним словом, орки створені для війни.[1]

Орки — жорстока войовнича раса, яка живе війною. Вони не люблять нічого більше за бійку, незалежно від того, хто їх суперник. Вони схиблені на швидкості, гучних звуках, стрілянині, відчутті хорошої сокири в руці та задоволенні від того, що вони найкрутіші за всіх. Хоча вони не прагнуть чогось більшого, ніж бути найпоганішими та задирливішими створіннями у всесвіті, у них є певна хитрість, що робить їх небезпечними на полі бою. Тим не менш, загалом, вони користуються технікою з брухту й розраховують на свою чисельну перевагу, щоб виграти більшість битв.[1]

Ключові характеристики[]

  • Орки, як правило, являють собою чисельний, нищівний натовп з міцної піхоти.
  • Вони дуже орієнтовані на ближній бій і дуже міцні, але у них низький рівень броні та стійкості до пошкоджень.
  • Це дешеві бойові одиниці, що швидко виготовляються, через що вони намагаються задавити ворога у важких боях.
  • Їхня жахлива точність стрільби призводить до поганої вогневої міці, хіба що вона не використовується масово.
  • Низький бойовий дух у окремих одиниць, але вони стають несприйнятливими до бойового духу у великих групах.
  • Відмінна артилерійська підтримка піхоти і велика кількість мобільної вогневої міці.
  • Є кілька надзвичайно швидких, але неміцних одиниць.
  • Сила антімікроменеджменту. Все робиться масово. У їхніх військових діях небагато стратегічного мислення.
  • Комедійна сила. Багато речей ламається або реагує несподівано.[1]

Ставлення до орків[]

Габрієль Ангелос вважає орків більш прийнятними супротивниками, ніж ельдарів. Незважаючи на їхню жорстокість, у орків є певна форма викривленої честі, і вони зустрічають свого супротивника на полі битви.[2]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Warhammer 40000: Dawn of War — Manual
  2. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 7 Intro
Advertisement