Вікі Dawn of War
Advertisement

Оркамунгус (Orkamungus) — варбос орків, лідер вторгнення сил орків на Тартар.

Біографія[]

Відомо, що Оркамунгус був більшим та хитрішим за інших орків.[1] Він хотів собі нову планету, щоби вести на ній війну, і хаосити дали йому Тартар. Оркамунгус хотів битися з наймогутнішими воїнами Імперіуму, космодесантниками, Сіндрі пообіцяв йому і це. Також Оркамунгус отримав від хаоситів зброю і імперські танки.[2]

Під час вторгнення орків на Тартар і битви за космопорт, в регіон прибула третя рота Кривавих Воронів, яка вступила в бій з орками.[3]

Коли космодесантникам вдалося відвоювати столицю Тартару, Магна Бонум, один з лідерів орків, побачивши, що їх сил недостатньо для перемоги, зупинив інших орків і повів їх від міста до Оркамунгуса, який підготував щось особливе для людей.[4]

Сіндрі разом з лордом Бейлом передали оркам останню партію зброї і зустрілися з Оркамунгусом. Коли орки доповіли своєму босу, що все готово, Сіндрі нагадав орку, що вони дотрималися своєї частини угоди, і попросив Оркамунгуса, щоб той дотримався своєї частини і відволікав імперців від діяльності хаоситів на Тартарі. Оркамунгус відповів Сіндрі, що не дозволить хаоситам наказувати йому, але додав, що знищить імперців.[2]

Після уходу Сіндрі і Бейла один з нобів орків спитав Оркамунгуса, чому вони спілкуються з людьми замість того, щоб знищити їх, і той відповів, що хаосити занадто слабкі, щоби бути суперниками. Тому орки з їх допомогою спочатку знищать імперців, а потім знищать і хаоситів.[2]

База Оркамунгуса знаходилася в 50 кілометрах від Магна Бонуму, і сила орків там була набагато більшою за групу, що напала на місто.[1] Тим не менш, Криваві Ворони першими завдали удару. Вони зачистили долину від орків клану Грім, облаштували там базу, з якої почали наступ. Між базою варбоса і космодесантниками знаходилося плато, де розташовувався клан Вартрак. Криваві Ворони знищили клан і продовжили наступ. Навіть напад сквігота не зупинив космодесантників, які, подолавши чудовисько, знайшли і знищили Оркамунгуса і всю його базу.[2]

  1. 1,0 1,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4 Intro
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4
  3. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 1
  4. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3
Advertisement