Вікі Dawn of War
Advertisement

Махапровидець ельдар, що керувала силами ельдар на Тартарі під час вторгнення орків.

За три дні до обрушення варп-шторму на Тартар, коли сили Кривавих Воронів знищили варбоса Оркамунгуса і його базу, ельдари знайшли вівтар, де слуги Хаосу приносили в жертву гвардійців, і який був маркером, що вказував шлях до Ключа. Ельдари спробували зупинити Кривавих Воронів, щоб ті не знайшли розкопки, що призвело до зіткнення з людьми. Ельдарам вдалося зіпсувати багато фрагментів тексту на цьому маркері до того, як космодесантники прорвали їх оборону і дісталися вівтаря.[1]

Дізнавшись, що маркер веде до гори Корат, війська космодесанту попрямували на місце розкопок туди. Маха передбачила появу людей, і ельдари влаштували для них пастку на їх шляху, розмістивши першу ударну групу в перевалі к півдню від місця розкопок. Ельдарам не вдалося зупинити людей, і тоді вони заклали вибухівку і підривні заряди на місці розкопок, щоб зруйнувати там все, поховавши маркер та всіх біля нього, але, діставшись до місця розкопок, космодесантники все одно змогли дослідити маркер і дізнатися куди він веде далі.[2]

В руїнах міста Сент-Ллувр Марр ельдари захищали пам'ятник, що містив артефакт, відомий як Ключ. Сили космодесанту штурмовали місто, щоб дістатися пам'ятника.[3]

Маха повідомила темних женців про те, що у них залишився лише один вихід і спитала чи розуміють вони, що від них вимагається. Один з темних женців відповів, що вона не може просити те, що він віддає вільно, і що його життя належить їй. Маха сказала, що тепер його життя належить всім ельдарам, а сам він стане втіленням боєвого кличу. Провидець назвала воїна найкращим серед них и побажала йому, щоб Каела Менша Кхейн визнав його гідним стати його аватаром.[3]

  1. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5
  2. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 6
  3. 3,0 3,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 7
Advertisement