Вікі Dawn of War
Advertisement

Криваві Ворони (the Blood Ravens) — орден космодесанту.

Орден Кривавих Воронів — таємний і ритуальний орден космічної піхоти, що має славну історію героїчних боїв за Імперіум. Проте, на відміну від деяких орденів, що можуть простежити своє походження до часів десять тисяч років тому, коли Імператор Людства створив перших космодесантників, мало що відомо про походження Кривавих Воронів. Записи їхнього ордену вже давно таємничим чином втрачені… або знищені.[1]

Ніби щоб компенсувати брак знань про своє коріння, Криваві Ворони стали глубоко шанувати інформацію, що було майже як одержимість нею. Вони ведуть обширні записи з усіх предметів; постійно поповнюючи добре впорядковані архіви ордену матеріалами та артефактами, зібраними та обробленими на основі їхньої віри в те, що знання є найкращою зброєю в боротьбі з ворогами Імператора.[1]

Криваві Ворони також псайкерськи обдаровані, з непропорційною кількістю тих братів-воїнів ордену, що демонструють потужні псайкерські здібності. Ці паранормальні дари разом із постійними дослідженнями їхніх ворогів сприяють їхній надприродній здатності передбачати, де й коли злісні вороги людства наступного разу завдадуть удару.[1]

Таке поєднання псайкерського таланту та нескінченних вичерпних досліджень вважається причиною багатьох вирішальних перемог ордену та додало немалої містики Кривавим Воронам.[1]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Warhammer 40000: Dawn of War — Manual
Advertisement