Вікі Dawn of War
Advertisement

Космодесант Хаосу (Chaos Space Marines) — космічні десантники, що зрадили Імперіум Людства.

В період зародження Імперіуму Людства добра половина найнадійніших легіонів космодесантників Імператора обернулася проти нього в запеклій громадянській війні, відомій як Єресь Горуса. Брат бився з братом, і людство стояло на межі вимирання в цій громадянській війні.[1]

Через десять тисяч років після своєї поразки ті самі зрадники все ще розпочинають свої Чорні Хрестові походи з Ока Жаху, маючи на меті не що інше, як повне знищення Імперіуму та смерть його Імператора-слабака. Відтепер і назавжди вони стали космічними десантниками Хаосу, яких зневажають і бояться як зрадників і єретиків по всій галактиці.[1]

Ключові характеристики[]

  • Війська Хаосу елітні та різносторонні. Як і космодесант, вони є різносторонніми, але не виділяються в жодній конкретної ролі. Вони — еліта, тому що вони загартовані в боях.
  • Війська Хаосу користуються перевагами свого віроломного походження і вдаються до такої підступної тактики, як, наприклад, інфільтрація своїх військ і здивування ворога.
  • Вони віддають перевагу натовпу бойових одиниць у якості гарматного м'яса, відволікання або тактики придушення.
  • Це війська ближнього бою, орієнтовані на штурм, але вони мають сильну вогневу підтримку на дальній дистанції.
  • Елітні бойові одиниці можуть бути навіть ще дорожчими та меншими у кількості, ніж космодесант.
  • Демони є джерелом найпотужніших окремих бойових одиниць, що використовують силу Хаосу.
  • Фірмовим знаком Хаосу є потужні та ефектні здібності чаклунства та спотворення.
  • Вони вразливі до антидемонічних та заснованих на імперській вірі здібностей, оскільки це є головною опорою їхньої унікальної сили.
  • Цією силою складно керувати, вони не передбачувані, але вони й могутні і приносять задоволення.[1]
  1. 1,0 1,1 1,2 Warhammer 40000: Dawn of War — Manual
Advertisement