Вікі Dawn of War
Advertisement

Космодесант (Space Marines), також відомі як Адептус Астартес (Adeptus Astartes) — елітні воїни Імперіуму.

Космодесантники — наймогутніші та найстрашніші серед воїнів людей. Вони насправді не є людьми, бо Вони не справді люди, а надлюди, яких зробили кращими за звичайних людей у всіх відношеннях завдяки жорсткому режиму генетичної та кібернетичної модифікації, псайкерській обробці, та суворій підготовці. Будучи малочисельними, космодесантники організовані в невеликі незалежні армії, які називаються орденами. Кожен орден відповідає за своє комплектування особовим складом, підготовку, обладнання, організацію та стратегію. Вони непохитно вірні Богу-Імператору і нікому іншому.[1]

Величезні космодесантники є проявом волі Імператора та втіленням Його славної відплати. Вони генетично досконалі і символізують вічну могутність Імператора. Часто ці боги війни — єдине, що не дає людству бути завойованим інопланетянами або впасти у внутрішню єресь.[1]

Поки вороги людcтва обрушують нескінченну смерть та руйнування на приречені планети людства, народи Імперіуму моляться до Імператора, благаючи Його про захист. Тільки космодесантники можуть відповісти на їхні відчайдушні молитви. Коли незліченні ряди Імперської Гвардії працюють у поєднанні з лютими й завжди героїчними космодесантниками, вони являють собою останню і найкращу надію людства на порятунок від безжальних ворогів.[1]

Ордени космодесанту[]

Тисяча видатних орденів космодесанту служить Імперіуму.[1] Серед них:

Ключові характеристики[]

  • Космодесантники є елітними бойовими одиницями широкого профілю. Як хорошим бойовим одиницям широкого профілю, їм бракує спеціалізації в будь-якому конкретному бойовому сценарії.[1]
  • Космодесант — найсильніша далекобійна армія.[1]
  • Загалом вони добре проявляють свої навички у ближньому бою.[1]
  • У них найкращі лідери та найкращий моральний дух.[1]
  • Вони використовують антидемонічну зброю.[1]
  • Космодесантники міцні, як кремінь, та вправні, але мають високу вартість і меншу чисельність.[1]
  • Вони надзвичайно універсальні та здатні миттєво пристосовуватися до різноманітних бойових умов.[1]
  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 Warhammer 40000: Dawn of War — Manual
Advertisement