Вікі Dawn of War
Advertisement

Габрієль Ангелос (Gabriel Angelos) — капітан третьої роти Кривавих Воронів.

Біографія[]

Відомо, що Габрієль родом з планети Кирена.[1]

По словам Ангелоса, ще до Тартара, вони вже сотню раз билися з орками.[1]

Він також мав справи з ельдарами у минулому, хоча ніколи не розумів логіки чи причин їхніх дій.[2]

Відомо, що Ангелос запросив у інквізиції проведення екстермінатусу[3], щоб викорінити єресь на планеті Кирена.[4] Інквізиція знищила все населення планети.[3]

Тартар[]

Незабаром після екстермінатусу Кирени, третя рота Ангелоса зреагувала на вторгнення орків на планеті Тартар.[4]

Оборона космопорту[]

Орки атакували космічний порт Тартара, який захищали солдати 37-го полку Імперської Гвардії. Космодесантники на чолі з Ангелосом висадилися в порту і вступили в бій з нападниками, щоб забезпечити постачання військ і припасів на поверхню планети.[4] Після того як цю атаку було відбито, а орки відступили, командуючий 37-го полку, полковник Бром, доклав капітану космодесанту, що поранені і цивільні на Тартарі знаходяться в скрутному становищі, тоді як у Імперської Гвардії було мало кораблів. Ангелос доручив всім кораблям Кривавих Воронів перейти до виконанню протоколу 23 і ініціювати евакуацію цивільних.[4]

Після цього сили Ангелоса знайшли і знищили всі бази орків, що загрожували космічному порту, зупинивши основний наступ орків у цій локації. Убезпечивши порт, Ангелос доручив полковнику Брому захищати місто.[4]

Відбиття водопровідної станції[]

Ситуація на планеті була дуже скрутною. Основна частина сил орків ще не брала участі у бойових діях. Вони збиралися у дикій місцевості, бажаючи зібрати достатню кількість бійців, щоб хвилею задавити імперські сили. Орки скупчувалися у лісах на південь від міста. Розуміючи, що керівництво над всіма орками візьме на себе найбільша з їх груп, Ангелос відправив невелику таємну ударну групу космодесанту, щоб усунути лідерів орків і знищити будь-які табори, де орки можуть скупчуватися. Ця операція мала на меті підірвати бойовий дух орків і затримати їхню неминучу контратаку.[5] Першим завданням ударної групи було звільнити зайняту орками водопровідну станцію. У розвідку був відправлений третій загін скаутів космодесанту, тоді як підкріплення було готове втрутитися будь-який момент. В результаті операції ноба орків було знищено, а космодесантники на чолі з Ангелосом побудували базу на водопровідній станції і зачистили долину від орків.[1] Завдяки своїм нещодавнім діям космодесантникам вдалося знищити декілька передових баз орків і вбити багатьох їх лідерів, тому вони розраховували на коротку відстрочку у нападі орків в цьому регіоні.[6]

Осада Магна Бонуму[]

Криваві Ворони повернулися до столиці, щоб підготувати оборону за виграний час.[6]

Тим не менш, вторгнення орків виявилося набагато серйознішим, ніж вони спочатку уявляли. Імперський флот за допомогою бойової баржі Кривавих Воронів, «Літанія Люті»‎, відновив нестійкий контроль над космічним простором навколо планети. Однак кількість військ і припасів орків, які дісталися планети, значно перевищувала їх початкові оцінки. Загроза орків поширилася на малонаселені території планети. Цивільне населення масово тікало до міст, де вони сподівалися, що більша концентрація Імперської Гвардії зможе їх захистити.[6]

Орки напали зненацька[7] і заполонили місто[8]. Ангелос рідко бачив, щоб військова сила могла досягти таку швидкість, з якою орки рушили в атаку. І хоча він до цього читав звіти про оркські клани, що зосереджуються на швидких ударах, він не знав, що вони можуть бути настільки скоординованими. Відчувалося ніби щось гнало сюди орків, якесь невідоме бажання чи інстинкт. Проте космодесантники були готові до нападу[7]. Полковник Бром розмістив Імперську Гвардію в ключових установах, включаючи космопорт та електростанцію. Ангелос оцінив ініціативу полковника, але наказав йому відкликати його людей до позицій космодесантників, де можна було сконцентрувати оборону. Він пояснив Брому, що космопорт все одно буде неможливо утримати, тому їм потрібно максимізувати оборону в одній локації для того, щоб забезпечити перемогу.[8]

Знищення варбоса[]

Космодесантники успішно відвоювали Магна Бонум.[8] Проте, полки Імперської гвардії, що наглядали за містом, були розгромлені, і не могли бути оснащені у найближчі 24 години. Орки мали поновити свої атаки набагато раніше. Скаути космодесанту повідомляли про силу, зосереджену на відстані 50 кілометрів від міста, яка була набагато більшою за групу, що напала на Магна Бонум, а повідомлення від цивільних говорили про могутнього орка, який очолював їх і був більшим та хитрішим за інших.[7] Орбітальні знімки показали десантникам велику концентрацію орків в цьому регіоні. Криваві Ворони зачистили долину від орків клану Грім, облаштували там базу, з якої почали наступ. Скаути повідомляли, що варбос знаходився недалеко від бази космодесанту. Між базою варбоса і космодесантниками знаходилося плато, де розташовувався клан Вартрак. Криваві Ворони знищили клан і продовжили наступ. В бою на них напав сквігот, чудовисько, яке Ангелос ніколи не зустрічав, а лише чув легенди. Подолавши сквігота, космодесантники знайшли і знищили Оркамунгуса і всю його базу.[9] Орків було відкинуто, проте все ще існувала загроза, що вони захоплять кілька великих населених пунктів і зможуть зібратися у достатньо велику силу, щоб здолати імперські війська на цій планеті.[3]

Нова зачіпка[]

Тим не менш, після знищення Оркамунгуса скаути космодесанту помітили, як десантний корабель з зображенням восьмикутної зірки — знаком руйнівних сил Хаосу — покидав цей район. Після битви брати Тантій і Мікаелус були знайдені згорілими з середини, і бібліарій третьої роти Ісадор припустив, що характер їх загибелі може свідчити про те, що серед сил хаосу є чаклун, який міг замаскувати їхню присутність, особливо з усім фоновим шумом, спричиненим орками. Ангелос та Ісадор зустріли інквізитора Мордекая Тота, який повідомив капітану, що він і його люди мають негайно покинути Тартар.[9] До планети наближався варп-шторм, який через три дні міг замкнути їх на Тартарі як на місяць, так і на сторіччя. Ангелос розповів Тоту про виявлення сил хаосу на планеті, і, не зважаючи на заперечення інквізитора, заявив, що космодесант використає ці три дні, щоб врегулювати свої справи і задовольнити свої підозри. Тим часом Криваві Ворони надали свій транспорт, щоб посприяти евакуації. Невдоволений інквізитор запитав Ангелоса, чи не вплинули дії капітана на Кирені на його судження, і попросив його в першу чергу служити не власним інтересам, а інтересам Імперіуму.[10]

Поява інквізитора так скоро після подій на Кирені була не до вподоби Ангелосу, бо той міг почати розпалювати в капітані відчуття провини.[3] Ангелос не міг дозволити слугам хаосу втекти з цієї системи перед появою шторму, окрім того, він хотів з’ясувати, з якої причини вони знаходяться на Тартарі.[10] Центр орбітального зв'язку зафіксував приземлення десантного корабля поблизу. Скаути космодесанту знайшли шлях і виявили, що хтось тут проводить розкопки. Космодесантники пішли цим шляхом, щоб з'ясувати, що тут відбувається. Скоро вони вступили в бій з бійцями ельдарів. Криваві Ворони знищили на своєму шляху всі врата павутиння, які використовувалися ельдарами як засіб транспортування. Діставшись кінця шляху Ангелос і Ісадор знайшли вівтар, де слуги Хаосу приносили в жертву гвардійців. Ісадор припустив, що цей вівтар є маркером, точкою маршруту на мапі, яка веде в інше місце, але хтось зіпсував багато фрагментів тексту. Ангелос дав Ісадору годину, щоб дослідити вівтар, задокументувати все, як це було прийнято за їх традицією, а потім спалити вівтар, щоб його пляма не заразила їх усіх. На заперечення бібліарія, що тут можна багато чого дізнатися, капітан відповів, що Хаос не вчить, а вводить в оману і зраджує, і дізнатися тут можна лише про те, куди їм рухатися далі.[10]

Ангелос наказав сервітору негайно відремонтувати транспорт, який був якимось чином пошкоджений.[10]

Гора Корат[]

Ісадор повідомив капітану, що сили хаосу прямують до гори Корат, що знаходиться в небезпечній близькості від зони інтенсивної діяльності орків. Ангелос попросив у полковника Брома полк імперської гвардії, щоб допомогти прикрити наближення космодесанту.[11] Ангелосу було потрібно зрозуміти з якою метою сили Хаосу знаходяться на Тартарі. При наближенні до локації, Ангелос перепитав Ісадора, чи він певен щодо маршруту, оскільки цей перевал є ідеальним місцем для засідки. Бібліарій відповів капітану, що це дійсно може бути засідкою, що лише підтверджує, що ворог знаходиться попереду. Скаути космодесанту знайшли позиції першої ударної групи ельдарів. Знищивши групу, космодесантники облаштували базу, після чого дісталися місця розкопок на півночі. Діставшись до місця розкопок, вони виявили, що ельдари заклали вибухівку і підривні заряди. Космодесантники не наважилися їх зрушити, проте замінили їхні спускові механізми. Вони виявили, що ксеноси планували зруйнувати там все, поховавши маркер та всіх біля нього. Ангелос наказав Ісадору дослідити маркер і дізнатися куди він веде далі.[12]

Інквізитор Тот прибув до капітана і знову попросив залишити Тартар, але той сказав, що за два-три дні, що залишилися, він планує розгадати цю загадку. Інквізитор знов звинуватив Ангелоса в переслідуванні своїх особистих інтересів і сказав, що не дозволить йому потягнути їх за собою на шлях, який приведе до знищення. За інквізиторським едиктом Тот взяв під свій контроль планету Тартар, і віднині усі запити на планетарні ресурси, включно з військовими, проходили через нього, що залишило Кривавих Воронів на планеті самих по собі.[12]

Ісадор виявив, що шукали сили Хаосу — це був свого роду ключ, але до чого саме він не впевнений. Ключ знаходився у руїнах міста Сент-Ллувр Марр.[2]

Ельдари захищали пам'ятник, що містив богохульний артефакт, відомий як Ключ. Космодесантники повернули контроль над містом та захопили пам'ятник, здолавши опір ельдарів.

  1. 1,0 1,1 1,2 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 2
  2. 2,0 2,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 7 Intro
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5 Intro
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 1
  5. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 2 Intro
  6. 6,0 6,1 6,2 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3 Intro
  9. 9,0 9,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4
  10. 10,0 10,1 10,2 10,3 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5
Advertisement