Вікі Dawn of War
Advertisement

Бром (Brom) — полковник 37-й полку Імперської Гвардії.

Біографія[]

Під час вторгнення орків на планеті Тартар солдати 37-й полку на чолі з Бромом захищали космічний порт Тартара. Тим не менш, нападаючих орків було занадто багато, і гвардійці почали тікати. Бром наказав бійцям стояти до кінця і власноручно розстріляв дезертирів. Поява космодесантників третьої роти Кривавих Воронів на чолі з капітаном Габрієлем Ангелосом врятувала гвардійців. Після того як цю атаку було відбито, а орки відступили, Бром доклав капітану космодесанта, що поранені і цивільні на Тартарі знаходяться в скрутному становищі, тоді як у Імперської Гвардії було мало кораблів. Ангелос доручив всім кораблям Кривавих Воронів ініціювати евакуацію цивільних. Після цього сили Ангелоса знайшли і знищили всі бази орків, що загрожували космічному порту, зупинивши основний наступ орків у цій локації.

Бром зустрів бібліарія Ісадора, що прибув як тільки порт було убезпечено. Коли Бром спитав Ісадора, чи правда, що третя рота Кривавих Воронів викорінила єресь на планеті Кирена через екстермінатус, бібліарій порадив полковнику не ставити таких питань Ангелосу. Під час зустрічі Ангелос доручив Брому захищати місто.[1]

Під час осади Магна Бонуму Бром розмістив Імперську Гвардію в ключових установах, включаючи космопорт та електростанцію. Ангелос оцінив ініціативу полковника, але наказав йому відкликати його людей до позицій космодесантників, де можна було сконцентрувати оборону. Він пояснив Брому, що космопорт все одно буде неможливо утримати, тому їм потрібно максимізувати оборону в одній локації для того, щоб забезпечити перемогу.[2]

  1. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 1
  2. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3
Advertisement