Вікі Dawn of War
Advertisement

Ісадор (Isador) — бібліарій третьої роти Кривавих Воронів.

Біографія[]

Ісадор служив в третій роті Кривавих Воронів під керівництвом капітана Габрієля Ангелоса і був його старим другом.[1]

Боротьба з орками[]

Під час кампанії на Тартарі, Ісадор висадився на планеті після того як третя рота зупинила основний наступ орків у космічному порту.[2]

Коли космодесантники зачистили від орків долину на південь від міста, де знаходилася водопровідна станція, Ісадор наказав загону скаутів космодесанту просуватися далі вперед і очистити шлях для роти. Після цього до Ісадора таємно навідалася невідома особа.[1]

Під час оборони Магна Бонуму, Ісадор намагався переконати Ангелоса не відсиджуватися, очікуючи нападу орків, а йти у атаку. Капітан відповів йому, що нападати на орків на відкритій місцевості — безумство, і нагадав, що відповідно до Кодексу Астартес ця ситуація вимагає переходу до захисних дій.[3]

Після того як космодесантникам вдалося знайти і знищити варбоса орків і всю його базу, розвідники космодесанту помітили, як десантний корабель з зображенням восьмикутної зірки — знаком руйнівних сил Хаосу — покидав цей район. Брати Тантій і Мікаелус були знайдені згорілими з середини, і Ісадор припустив, що характер їх загибелі може свідчити про те, що серед сил хаосу є чаклун, який міг замаскувати їхню присутність, особливо з усім фоновим шумом, спричиненим орками. Ангелос та Ісадор зустріли інквізитора Мордекая Тота, який повідомив капітану, що він і його люди мають негайно покинути Тартар.[4] До планети наближався варп-шторм, який через три дні міг замкнути їх на Тартарі як на місяць, так і на сторіччя. Ангелос розповів Тоту про виявлення сил хаосу на планеті, і, не зважаючи на заперечення інквізитора, заявив, що космодесант використає ці три дні, щоб врегулювати свої справи і задовольнити свої підозри.[5]

Пошуки сил Хаосу[]

Центр орбітального зв'язку зафіксував приземлення десантного корабля поблизу. Скаути космодесанту знайшли шлях і виявили, що хтось тут проводить розкопки. Космодесантники пішли цим шляхом, щоб з'ясувати, що тут відбувається. Скоро вони вступили в бій з бійцями ельдарів. Діставшись кінця шляху Ангелос і Ісадор знайшли вівтар, де слуги Хаосу приносили в жертву гвардійців. Ісадор припустив, що цей вівтар є маркером, точкою маршруту на мапі, яка веде в інше місце, але хтось зіпсував багато фрагментів тексту. Ангелос дав Ісадору годину, щоб дослідити вівтар, задокументувати все, як це було прийнято за їх традицією, а потім спалити вівтар, щоб його пляма не заразила їх усіх. На заперечення бібліарія, що тут можна багато чого дізнатися, капітан відповів, що Хаос не вчить, а вводить в оману і зраджує, і дізнатися тут можна лише про те, куди їм рухатися далі.[5]

Після того як Габрієль пішов, до Ісадора знов таємно навідалася особа, яка виявилася чаклуном Хаосу. Чаклун посміявся над тим, що Ісадор вивів з ладу власні транспортники і переховував артефакти, незважаючи на добрі настанови капітана. Ісадор відповів чаклуну, що Габрієль не розуміє наскільки це важливо. Бібліарій пообіцяв, що як тільки він знайде, що шукає чаклун, то використає це проти нього во славу Імператора і братів Ісадора. Чаклун відповів йому, щоб раз Ісадор хоче завдати йому потужний удар, він чекатиме на нього на горі Корат.[5]

Бібліарій повідомив капітану, що сили хаосу прямують до гори Корат, що знаходиться в небезпечній близькості від зони інтенсивної діяльності орків.[6] При наближенні до локації, Ангелос перепитав Ісадора, чи він певен щодо маршруту, оскільки цей перевал є ідеальним місцем для засідки. Ісадор почув в свої голові голос чаклуна, який казав, що капітан йому не довіряє, вважає мутантом і боїться його божественності та сили. Бібліарій відповів капітану, що це дійсно може бути засідкою, що лише підтверджувало, що ворог знаходиться попереду. Діставшись до місця розкопок на півночі, вони виявили, що ельдари заклали вибухівку і підривні заряди. Космодесантники не наважилися їх зрушити, проте замінили їхні спускові механізми. Вони виявили, що ксеноси планували зруйнувати там все, поховавши маркер та всіх біля нього. Ангелос наказав Ісадору дослідити маркер і дізнатися куди він веде далі.[7] Ісадор провів години, розшифровуючи руни на маркері, що був розкопаний силами Хаосу, і виявив, що вони шукають. Він повідомив Ангелосу, що це був свого роду ключ, але до чого саме він не впевнений. Ключ знаходився у руїнах міста Сент-Ллувр Марр.[8]

  1. 1,0 1,1 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 2
  2. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 1
  3. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 3
  4. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 4
  5. 5,0 5,1 5,2 Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 5
  6. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 6 Intro
  7. Warhammer 40000: Dawn of War — Mission 6
Advertisement