Вікі Dawn of War
Advertisement

Імператор Людства (the Emperor of Mankind), також відомий як Безсмертний Імператор (the Immortal Emperor), Володар Людства (the Master of Mankind) — лідер людства.

Біографія[]

Десять тисяч років тому Імператор зійшов на Золотий Трон Терри. І хоча генетично він — людина, Імператор є живим богом і рятівником усього людства. Будучи надзвичайно обдарованим екстраординарними псайкерськими здібностями, він використав свою незрівнянну силу, щоб об’єднати мільярди людей.[1]

Невмирущий Володар Людства, Імператор, більше не є просто людиною; він став Богом, якому поклоняються мільярди людей по всій Галактиці.[1]

Нині величезний простір, де живуть люди, називається Імперіум. Ним керує залізна воля Імператора; його тіло навічно поховано в дивному життєдайному механізмі Золотого Трону, оскільки його природне життя давно скінчилося.[1] Людство уникає знищення лише завдяки грубій силі та унікальному баченню свого небесного патріарха, Імператора. За Його волею величезні армії відданих, генетично досконалих і смертоносних воїнів, відомих як космодесантники, виконують його безжальні накази. Без нього та космодесантників Імперіум Людства розвалився б перед лихом Хаосу.[1]

Сила імператора залишається великою. Його розум — це зірка-маяк, до якої пливуть усі кораблі, чи то через матеріальний простір, чи то підживлені Хаосом жахи Варпу. Без псайкерського маяка Імператора кораблі Імперіуму втратили б якір у непередбачуваних бурях гіперпростору.[1]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Warhammer 40000: Dawn of War — Manual
Advertisement